maanantai 21. tammikuuta 2013

Pictures

Herppa derppa! :)
 Tässä viimepäivinä olen ollut lähes kokoajan Kristan kanssa, haha,
enkä edes muista, mitkä päivät olen ollut kotona ja mitkä Nummelassa!
Keskiviikkona illasta menin ainakin kotiin, koska torstaina oli töitä ja sitten perjantaina takasin nummelaan, no kuitenkin mukava olla täällä!

Nea oli tilannut samanlaiset kengät Nellyltä ja vielä ihan samankokoiset, kuin mitkä mä olin tilannut ja kun niitä koitin, ne olivatkin aivan liian isot! :(
Postissa ne on lojuneet niin kauan, että niitä tuskin pystyy enää palauttamaan, joten joko laitan niihin jonkinlaiset pohjalliset, tai sitten laitan ne myyntiin.

Töitä mulla on seuraavan kerran vasta ensi viikon maanantaina, joten tän viikon voin vaan olla, jau !

Tässä vähän viimeaikaisia kuvia, mitä olen Kristan kanssa räpsinyt:

 (Takki on JC:stä ja kenkulit DinSkosta, hopeinen hiusjuttu Lindexistä)







Värjäiltiin viime viikolla mun hiuksia tummemmiksi, aikasemmin niissä oli järkyttävä tyvikasvu ja vaaleita raitoja, kyllä tää tukka on enemmän mua vaikkei niissä raidoissa mitään vikaa ollu, tykkään vaan tummista. :)
Haha ei kyllä olis uskonu et mulla olis joskus näin tummat hiukset! Vuosi sitten olin melkeen ihan platinablondi, tänä vuonna sitten tällä lailla :)





Silmänraapimis kuvaan on hyvä lopettaa :D

Mutta nyt Krista pääsi töistä ja kohta mennään solariumiin ja keksitään kaikkea kivaa hihi,
palaillaaan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3