keskiviikko 9. tammikuuta 2013

tulevaa odottaessa

 
Ajattelin vähän jakaa mun 2013 vuoden kehitteillä olevia suunnitelmia.

Alkuvuoden nyt aijon tehdä töitä iha nii paljon ku vaan vuoroja laitetaan, maaliskuun alussa (toivottavasti) jos saisin lomaa töistä pari viikkoa, lähden Wieniin, Pariisiin ja jälleen kerran Lontooseen. Ihan vaan siksi, koska siellä on taas pakko käydä ja olen luvannut kavereilleni siellä, että tulisin käymään ja minähän tulen !
.....who am I kidding?
Mun ens vuos tulee olemaan mitä todennäköisemmin tällainen:
töitä, matkustelua, töitä, reissailua, töitä, lomamatkoja... Ainakin näin mä haluaisin!
Matkustelusta on tullu mulle tavoite ja motivaatio kaikkeen, mitä vaan, että pääsisin taas jonnekin!
Kevään aikana haen myöskin yliopistoon, biotieteelliseen lukemaan biokemiaa, joten jos sinne pääsen niin aijon lykätä opintoja vuodella ja taas matkustella haha! :D
....mutta ken tietää mitä kaikkea tänä vuonna tulee tapahtumaan, innolla odottaen! :)
 
***********************
Sitten ihan tähän päivään, tällä viikolla on vaan yksi vuoro töissä ja mä nautin!
Tänään oli se ainokainen vuoro ja ylitöiksihän se taas meni, no ei voi mitään.
Mitään muuta en sitten tänään olekaan ehtinyt tehdä.....
Olen syönyt, kattonut telkkaa ja nyt koneella, helvetin mielenkiintoista tämä arkielämä!
Loppuviikko onkin sit vähän enemmän tekemistä täynnä:
huomenna on tehopäivä ja meinaan saada vihdoinkin jotain järkevää (=urheilullista) aikaseks,
herään kymmeneltä ja siitä heti uimahalliin pulahtamaan, jonka jälkeen käyn elämäni ensimmäistä kertaa solariumissa ja sitten riennän postiin hakemaan ihania uutukaisia kenkiäni, huomenna niistä sitten kuvaa hih, mutta toivottavasti ne on hyvät jalassa, tai siis et niillä pystyy kävellä, koska korkoa on 14cm! Hui musta tulee järkyttävä amazoni niillä!! :DD
Torstaina nään aamusta klo. 9:00 ihanaa ystävääni Kristaa HKI-Vantaan lentokentällä, tällä kertaa kyllä vaan tapaamispaikkana, käydään Starbucksissa ja lähdetään liitelemään jonnekin päin helsinkiä!
Lauantaina on ristiäiset tiedossa ja hyvä syy pukeutua hienosti hihi. :)
Nyt väsyttää liikaa ja tuli tylsä postaus nyyh :'(
 
No mutta, perunaan on hyvä lopettaa,
öitä nakkisoosit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3