sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

dreamer

Aamu alko aurinkoisesti, ja auringosta mulle tuli mieleen et haluan jonnekin lämpimään maahan jossa paistaa aina aurinko! Mulla olis suunnitteilla vähä näitä matkoja tän vuoden aikana, välivuoden kun aijon pitää :)



Heti lakkiaisten jälkeen ollaa mintun kanssa ajateltu, että mentäs käymään Kanarian saarilla! Ite en oo ikinä käyny siellä mut vuos sitten talvella mun sisko ja äiti meni käymään siellä jättäen mut suomeen mätänemään... Noo ajattelin et siellä olis kiva käydä! :)










Sitten olis suunnitteilla myös siinä joskus kesän aikana mennä yhen Julian kanssa Maltalle takasin, olin Maltalla siis 2010 kielikurssilla, muttei se minuuttiaikatulu oikee iskeny nii ajateltii et nyt mentäs takasin sinne ja tällä kertaa vaa viikoks omalla aikataululla! :)








Sitten saan äidin EHKÄ lähtemään Kreikkaan mun kanssa, lähetään jos meillä on hyvä rahatilanne, eli toivonmukaa päästäs lähtemään!! Matka olis heinäkuussa jos lähetään :)








Sitten yks paikka missä mä oon aaaaina halunnu käydä on Maurutius.. oon jo suunnitellu et eka lentäsin afrikkaan ja olisin siellä päivän ja sit lentäsin sieltä Mauritiukselle ja sit olisin siellä kaks viikkoa iha vaa et vois olla ja ihastella niitä jumalaisia maisemia ja uida siinä kristallinkirkkaassa vedessä ja juoda jotain virkistävää ja ruskettaa itteni! :) Oon viel ajatellu et lähtisin sinne ens talvella ku täällä on helvetinmoiset pakkaset, olis nii ihanaa! :D ..mut se taitaa kyllä kaatua siihen että se on vaa nii helvetin kallis..... mitä kerran katoin nii sellases kolmen tähden hotellis + lennot kaks viikkoo olis jotai 3845€ eli ei mikää halvin paikka..... Mutta pitää kattoa jos saisin vaikka jostai kerättyä rahaa :) ja sitten on kyllä vielä sellanenki etten tietäs yhtää et kuka lähtis mun kaa tonne ku toi on tosiaa nii hintava... harva mun ikäne on valmis tuhlaamaan useemman tonnin tollaseen, mut toivottavasti löytäsin jonku joka olis valmis maksamaan tosta, sillä mä todellakin olisin :)!






.....mun unelma <3





Rakastan matkustelua yli kaiken! Haluisin käydä joka paikassa ja aaaaaa vallottaa koko maailman ja ELÄÄ täysillä!!! :)

...tätä menoa mun välivuos näyttää aikas lailla aurinkoiselta, ja erittäin lupaavalta ;)!
Ja tossa on siis vaan osa paikoista missä haluaisin käydä, niitä löytyy kyllä paljon muitakin ihania paikkoja, joihin haluisin mennä!! :) ..ehkä pidänki kaks välivuotta haha ;DD 



Illemmalla meen mun äidin kanssa leffaan kattomaan se uusin Holmes, oon kuullu et se olis tosi hyvä ja oon halunnu jo vähä aikaa mennä kattomaan sen mut nyt äiti lähtee mukaa jeee! :)
Ja suurin osa kuvista on tietenkin googlesta, hehe :D

Mutta nyt, erittäin kivaa ja aurinkoista päivää kaikille!! :)

3 kommenttia:

  1. oooh ulkomaille ja heti kiitos <3 mauritius kutsuu!!! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noni olisin tähänki voinu ton kirjottaa:D! Ja haha huomasin just et olin kirjottanu toho vahingossa "maurutius" oi voi.... :DD

      Poista
  2. Haha nii no sua ainaki! ;) oon oikeesti nii kade ku pääset sinne!! :DD

    VastaaPoista

Kiitokset kommentistasi <3