lauantai 3. maaliskuuta 2012

Friday

Noniin eilen elikä perjantaina oli oikei kiva päivä! :) Käytiin mintun kanssa taas vähä myyrmannissa, piti ostaa legginssit ja sukkikset nii kerranki oli oikee syy käydä ostoksilla..
...mutta tietenkin sieltä tarttui mukaan myös jotain mitä en niin paljo tarttee, ylläri sinänsä... :D
Mut tällä kertaa tein iha järkeviä ostoksia, tai siis kaikki mitä ostin tuntu nii iihanan mukavilta päällä et oli iha pakko ostaa ;D



 Cubuksesta lähti tollanen over-sized neulepaita mun mukaan, tosi kiva vaik onki tosi iso, mut mä tykkään tollasista ja toi oli tsoi mukavan tuntune päällä ja makso vaa kympin nii kai se oli pakko! :)







samaisesta kaupasta ostin aaaivan tajuttoman pehmeän tuntuset legginssit! :) printistä en ehkä nii hirveesti välitä mut nää on kyllä tosi mukavan ihanan pehmeän tuntuset ja hintaki oli kohallaa: 4,95€ ! :)




Tota en sentää ostanu, oli vaa pakko ottaa kuva koska Lontooseenhan olen menossa ;)



 Toi oli aivan tajuttoman sulone yö-hörtseli, en ostaun totakaa mut olisin varmaa ostanu jos olis ollu enemmä rahaa mukana! :D

 Ehkäpä ihanimmat bikinit ikinä!! Olin eka iha ostamassa mut sit ajattelin et voin ostaa noi joskus myöhemmin jos ne jää vaivaamaan, hieman hintavat ku oli (12,95€...) nii ostan ne sitten varmaanki myöhemmin joskusss (ne jäi vaivaamaan!) :) 



 Sitten huomasin H&M:stä tultuani että kaverini Erika oli töissä spice icissa ja ajattelin käydä moikkaamassa ja ostamas jäätelöö, noo sit se sano et saan jotai hienoi alennuksii nii sit otin tollasen Suklaisen-nimisen jäätelöannoksen, oikee hinta oli 5,40€ (mikä ei oo kyl sekää paha verrattuna fazerin hintoihi!!!) ja mä sain sen vielä kahdella eurolla!!! :DD sinne meen kyllä takuuvarmasti toistekin!! :)




Illasta olin sitten vielä siellä kurssilla... :D no oli kyl iha hyvä tällä kertaa, käytii vähä sitä sun tätä eikä ollu nyt nii puuduttavaa :) onnistuin nappaamaan pari kuvaa sieltä kenenkään huomaamatta! :D:D:D

Olin tolta kurssilta vähä myöhässä ku aattelin mennä kampin kautta hakee Wayneys coffeesta ison laten mukaa ja törmäsin siinä matkalla ihanaan kaveriini Juliaan, joka oli mun kanssa Maltan kielikurssilla vuonna 2010! :) ollaa menossa kesällä varmaankin äkkilähtönä maltalle uudestaa, mut tällä kertaa kahestaa ;D!

Loppuilta meniki sit tuol kurssilla ja sit käväsin arskalla (sellane kristilline nuorteilta :D) moikkaamassa tuttuja :) ja juttelin yhe mikon kaa (isos-kaverini toissa kesältä) kaikki sampasta eli siis mun exästä, josta erosin virallisesti joskus joulukuussa, todellisuudessa meijä juttu oli ohi jo kauan ennen joulukuuta... mutta ei tässä mitää, oon iha tyytyväine tapahtuneeseen, mä sen siis jätin, mut se on aika monimutkane hommeli nii en ala siitä täällä selittämään sen enempää :D


Kaiken kaikkiaan oli kyllä oikein kiva päivä ja olin kerranki viisas ja laitoin mun punaset HAI-kumpparit jalkaa ku lähin liikenteeseen ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3