lauantai 26. toukokuuta 2012

Korttitalo Martinus osa 2


Hellureiii!
Nyt ois enemmä niitä eilisiä kuvia ja toi munki mekko näkyy hyvi joissaki noissa! :)
Eile oli siis aika mahtava päivä (esitystä lukuunottamatta :D:D) ja aika lämmin jeejee such a sunny dayy!










 Täs kuvas piti näyttää surulliselta, no mä olin sit ainoo :D:D













 täs piti näyttää vihaselt sillai: "vittu mä tapan sut"-ilme :D:D ... tässä tulos, tosi pelottavaa










 Siinä ovat Irina vasemmalla ja Nina oikealla, Irinan mekko oli jotain aivan ihanaa!! se oli itseasias Guessin mekko ja se oli ostanu sen jollai kolmella kympillä virosta, kuka lähtee viroo mun kaa ;)?
Toi Ninanki mekko oli iha sika nätti, se oli ostettu viime kevään seppäläst :)



 



Jaaa tähän pomppulikuvaan onki sit iha hyvä lopettaa hihi :)
Voisin muuten tehdä tässä joku päivä ennen lakkiaisia sellasen kartta hommelin Lontoosta, vähä niinku mun oma shopping-guide niille jotka ei oo ikinä käyny Lontoossa (=Krista tää on sulle nyt)! :)
Tai ylipäätänsä et mitä kannattas mennä kattoo Lontoosee, tai niit parhait paikkoi mitkä kantsii käydä kattoo, vois toki muualtaki englannista tehä tollasen mut se jääköön toiseen kertaan ;)!

Nyt pitää mennä koiran kaa ulos ja sit myöhemmi Henkalle Keravaa, mut sitä enne KAMPAAJALLE jauuuu!! :)

Näkemisiin! ;)

1 kommentti:

  1. JOOO Lontoon shoppailumahdollisuuksia kiitooos! Haha mahtavia kuvia ;D

    VastaaPoista

Kiitokset kommentistasi <3