tiistai 31. heinäkuuta 2012

kuluneita päiviä

...nyt tuli sama kuva blogiinki hehe :) kiitos kristalle tästä otosta ja muokkauksesta, luotto kuvaaja haha!;D


Tässä taas tapahtunut vaikka mitä lyhyessä ajassa! :)

...ei siis mitään elämää mullistavaa, mutta paljon on ollu tekemistä ja kokoajan oon menossa, mut just jepa! Oon ollu tosi paljon kavereiden (tai siis mun ystävien) kanssa, lähes kokoajan, joka on iha mahtavaa ku voi viettää aikaa ihanien ihmisten kanssa, joiden kanssa voi ja osaa olla oma ittensä, oli sit millanen päivä tahansa, kiitos siis siitä itse kullekin <3

Hyvät ystävät on kyllä niin tärkeitä, ku toinen perhe joka loduttaa ja tukee ku asiat menee huonosti ja joiden kanssa voi jakaa myös ne kaikista iloisimmat hetket,
mitä tekisinkään ilman mun ihania ystäviä? en varmaan mitään. :D

Tässä parin viikon sisällä mitä Henry on ollu intissä oon ollu näide apinoiden ja sikojen kanssa pitkin peltoja ja maanteitä, aika menee ihan älyttömän nopeesti mut silti nii tajuttoman hitaasti
...mut yks päivä kerrallaan :)
Oon ollu tässä jo pariin kertaan turussa, sitten salossa, yyretissä, porissa, sekä lukusia kertoja mäntsälässä ja keravalla ihanien ihmisten kanssa, ihan paras kesä ikinä jos sanoisin !
...kun miettii miten paljon asiat on muuttunu vuodessa ja mitä kaikkea tähänki vuoteen on tähän mennessä mahtunu, se on iha mieletöntä miten asiat voikaan muuttua niin paljon!
Kun oli mun synttärit 22.7. mietin, et tasan vuos sitten olin mun entisen poikaystävän kanssa riitelemässä särkänniemessä ja vitutti enkä ollu yhtää onnellinen, nyt mulla on ihana poikaystävä ja kourallinen äärettömän rakkaita ihmisiä!! <3
Välivuoskin on tässä meneillään, tai siis vasta aluillaan! Sitäkin kun miettii missä kaikkialla oon ollu on mieletöntä, puolen vuoden sisällä oon käyny Lontoossa, uudestaan Lontoossa, Walesissa, Birminghamissa ja Gran Canarialla. Rakastan matkustelua yli kaiken ja haluan elää sen mukasesti; minähän en suomeen jää koko loppu elämäkseni! :D
En ehkä pahemmin ota valokuvia sen takia koska rakastan eniten muistoja, niitä ei korvaa mikää, niitä kukaan ei voi varastaa tai hukata, ne vaa on aina olemassa sun päässä ja vaan sä ja sun kanssa olevat ihmiset tietää ne, it's special <3

Vapaus olla kuka oot on mahtia! ;) tehä mitä haluaa ja mennä mihin vaan, enkä nyt tarkota mtn baareilua vaan ihan yleisesti, extemporee-reissut ja ideat on niitä kaikista parhaimpia!! :D
Ja ku on sellasia vammasia ihmisiä ku sä nii se on just parasta (viitaten erityisesti alla olevaan kuvaan) :D Kanarialle meno oli viikon varotusajalla, poriin päätettiin lähteä vasta samana päivänä ja mäntsälässä nää yhet sankarit sai tosi hyvän idean saunassa: "mennää boxereissa Shellille!!"
...no, sit ne meni ja saatiin kaikki älyttömän hyvät naurut!! :D:D:D

Tulin siis tänään Mäntsälästä kolmen kaveri-jätkän kaa, Jykän ja Juhan ja yhen Amirin, oli iha sika rentoo ku voi vaa olla ja uida ja saunoa ja syödä ja nukkua ja puhua idioottimaisia juttuja ja ennenkaikkea nauraa! :D



Apinat rivissä Mäntsälän Shellillä :D (järjestys vasemmalta oikeelle: Jykä, Amir ja Juha)




rakas Krista <3


 Välillä vaa ku alkaa miettimään kaikkea ja miten pienestä kaikki on loppujenlopuks kiinni nii tulee nii pieni olo, mut iha sama, mahtavaa ku kaikki kuitenki menee just sillee niinkun pitää!! :)
Luottaen ja epäröimättä vaan eteenpäin!

Huomenna sitten näänki kaverin joka tulee Turusta asti ja jota en oo nähny yli vuotee, mennää syömää ja leffaa :)!
Torstaina nään Monikaa, mennää kahville ja vähä shoppailee ja perjantania tulee mun punkkien metsästäjä sieltä metsästä (=intistä) lomille ja sen kaa meneeki sit koko vknloppu :)
Ens viikolla töitä kaikkina muina päivinä paitsi keskiviikkona, mut onneks neki on välivuoroja (11-17:00) eli sen jälkeen voi nähä taas kavereita ja tehä kaikkee tyhmää haha! ;D

Nyt oon tajuttoman väsyny ja meen syömään ja nukkumaan, nati nati!<3



 

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus lettuseni! extemporee jutut on mahtavia ja oon tällä hetkellä tosi onnellinen, vaikka sinkkuna elelenkin. se tässä vasta on parasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asiat muuttuu välil mut nii niide on tarkotuskin, ihanaa et oot onnellinen:)) <3

      Poista

Kiitokset kommentistasi <3