lauantai 13. huhtikuuta 2013

I'm alive!

....Viisaudenhammasleikkaus meni siis hyvin, vaikka piikkejä pelkäsinki ja tärisin vielä jälkeenpäin, niin nyt se on ohi for guud! Musta tehtiin tyhmä, eli kaikki neljä viisaudenhammasta on nyt vihdoinkin pois! Poski turvonnu, veri maistuu suussa, tähä särkee älyttömästi, tikkejä suussa, en pysty puhumaan tai avaamaan suuta kunnolla tai syödä, mutta on tästä ennenkin selvitty.
Aika käy kotona vaa niiiin hirmusen pitkäks ku ei oo oikestaa yhtää mitää tekemistä, joko oon koneella, syön jätskiä tai katon telkkaa.... Hajoaa pää ku ei voi mennä mihinkää ja nyt tietysti mua kysytää vaik minne ku en voi mennä.... Just my luck!
Solkussa ajattelin kyllä käydä tässä lähipäivinä, alkaa tää mun pieni päivetys jo kadota.
 
Otin muuten ekaa kertaa elämässäni rakennekynnet, Krista rakas jaksoi tehä mulle nämä kaunokaiset. Oon aivan rakastunu näihin enkä saa silmiäni irti näistä: aivan täydelliset! Kauheen pitkään näitä en voi kuitenkaa pitää ku lupasin mennä nyt puolentoista viikon päästä Fazerille vuoroon, mut sitä ennen nautin näistä täysillä!
Nyt mä vaan märehdin täällä kotosalla ja suunnittelen vaikka mitä vois keksiä ens viikon lopulle, tai alotan sitten vihdoinki lukemaa niihi pääsykokeisiin....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3