perjantai 28. maaliskuuta 2014

You better work bitch

Hello!
 
Oon ollu koneella viimeks reippaasti yli kuukaus sitten, oikestaan viimeks sillon kun kirjottelin edellistä postausta. Nyt teen tällaisen pikapostauksen kuluneesta kuukaudesta, koska kohta pitää mennä taas nukkumaan, haha!
 
Tosiaan, edellisessä postauksessa kerroin ehkäpä saavani töitä yhdestä kahvilasta ja sain sitten sen paikan ja tällä hetkellä häärin siis Bon Temps cafén vakkarina Saidan kanssa, ihan mahtavaa! Joten oon tehny viimesen kuukauden aikana tehny joka viikko about 50h töitä ja enemmänkin, sen verran voin kertoo ettei kaks duunia ole mitään herkkua... 15h päivät on aika uuvuttavia ja siinähän ne päivät kuluukin, duunia tehdessä. Mut hassua että viel vähän aikaa sitten olin tilanteessa, jossa mulla ei ollu töitä ollenkaan, nyt mulla olis enemmän tunteja tarjolla kun mitä ehdin tekemään. Säästöjä siis kertyy ja enää 4 kuukautta ja 28 päivää niin oon Irlannissa, pysyvästi, ihan hullua! 
 
...mun hullulla työvauhdilla on ollut kyllä ikäviä seurauksiakin... Joskus pienempänä sain migreenikohtauksen ja sitä sitten tutkittiin että mitäs.. En muista yhtään mitä lekuri sillon sanoi (olin ehkä 6-vuotias) ainut asia minkä muistan, olin että pitää syödä vahvempia särkylääkkeitä, jaahas.
Tällä hetkellä mun päivät starttaa klo.5:05 kun herätyskello soi ja töihin kahvilaan klo. 6:30, kahdelta päästessäni säntään toiseen työpaikkaani kolmeksi ja sieltä pääsen lähtemään klo.21:00, eli olen kotona about 22:00 ja seuraavana päivänä herätyskello soi 5:05... pakostikin sitä univelkaa kertyy ja päivä päivältä oon väsyneempi.. Onneks tällasia päiviä on vaan kaks viikossa, mutta kyllä sekin tuntuu! Ruokailu unohtuu, koska mulla ei yksinkertasesti oo rahaa ostaa eväitä mukaan mun toiseen duunipaikkaan, eli 13:00 jälkeen en pysty yleensä syömään mitään ennenkun oon kotona... terveellistä joo. No kuitenkin tää jatkuva rutiini on laukassu mulle migreenin, tai oikeastaan ainahan mulla särkee päätä, mutta Kristalla ollessani vapaa viikonloppunani makasin yhden kokonaisen päivän peiton alla jäätävässä migreenissä... Sen jälkeen mulla oli viikon putkeen laatta lentämässä missä välissä vaan ja päätä särki niin perkeleesti, väsytti ja nukuin kokoajan ja kuumekin nousi! Viime viikon tiistaina kävin sitten neurologin vastaanotolla ja sain migreenilääkkeitä mukaani. Kahta duunia en siis todellakaan voi jatkaa jos haluun pysyä terveenä! Kahvilassa viihdyn ihan älyttömän hyvin ja mulla on aivan varmasti maailman ihanin pomo! Koko kahvila on niin ihana, saan vastuuta ja olla just sellanen kun oon, kuunnella hyvää musiikkia ja hääriä kahvikoneen ääressä ja olla ihanien ihmisten äärellä. Täydellistä! Harvemmin tulee sellanen työpaikka vastaan, josta ei edes malttaisi lähteä työpäivän päätyttyä, mieluusti jäisin sinnekin hengailemaan haha.
 


Mulla on joka päivä superhyvä fiilis kun lähden töistä, vaikkapa vaan sekin, että onnistuin säätämään kahvikoneen myllyn täydellisesti saa mut hyvälle tuulelle ja tiedän myyväni oikeasti hyvää kahvia asiakkaille. Harvassa paikassa myös panostetaan oikeasti hyviin kahveihin ja teehen, ja no oikeastaan kaikkeen! Mutta Bon Temps ei olekaan mikä tahansa kahvila, kuten ollaan moneen kertaan todettu! ;)
 
Muutakin ihanaa sisältyy seuraavaan tulevaan kuukauteen:
muutetaan mun perheen kanssa uuteen kotiin Malminkartanoon. rivitaloon, ja saan ihan oman huoneen! Ne jotka ei tiedä, en ole ikinä elämässäni muuttanut enkä ole ikinä elämässäni omistanut omaa huonetta, no nyt ne kaksi tapahtuu samaan aikaan. Kaiken kukkuraksi ihana mieheni tulee käymään suomessa!! Viisi kokonaista päivää saan viettää D:n kanssa Helsingissä ihan kahdestaan, sitä odotellessa! <3
 
...Hups ei tästä nyt tullutkaan mikään pikapostaus, hahaha. No mutta nyt pitääkin jo mennä pikkuhiljaa nukkumaan, aamulla taas ahkerana töihin.
Hyviä öitä ja palaillaan! :) xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3