maanantai 20. helmikuuta 2012

alussa oli sana...



Olen siis Hanna-Leena nimeltäni ja päätin tässä eräänä kauniina päivänä aloittaa bloggaamisen haha, mutta 
oi voi mitäköhä tästäki tulee haha!
..oikestaa oon aika innostunu ja joo no, alotanki vähä siit mitä täs lähipäivin on tapahtunu... :)






























Mulla(kin) oli siis penkkarit viime viikon torstaina ja rekan kyydissä oli kyl aivan mahtia, ja niin ollen se oliki sit se paras osuus koko päivässä! Olin oikestaa aika pettyny penkkareihi, tai no mä varmaa odotin iha liikoja silt päivält, mut ei kyl ollu nii hauskaa ku miltä se aina on näyttäny, mikä oli must kyl aika jännä.. :o Mut teema meijän koulussa (Vaskivuoren lukio) oli kyl ihan mahtava, 80's ja nauroin vaa kaikkien asuille ku näky kyl paljon panostusta !
Siel oli tetris-asuja (siis joo iha se peli :D), kaks mariota ja monta Pamela Anderssonia ja Ramboa etc... Ite olin vaa pukeutunu tosi värikkäästi, niinku kuvasta näkyykin. :)
Illalla sit mentii kaikki myyrmannin dondoon (Red Onion) jatkoille, ja mulla tuli jotenki tosi ällöttävä olo siellä, yh yh... ja rahatki loppu kesken mut silti kaikki vaa yllytti juomaa, no mä päätinki sit lähtee sielt kotii jo vähä yli yks, nukkumaan AH!! :) ehkä sit joku toine päivä vois mennä enemmän juhlimaan koulun virallsita loppumista.... mut saa nähdä jaksaako :)Kirjotukset stressaa aika paljon, nii ehkä se on vähä syöny mun juhlatuulta, ja sit viikko sitten olleet Katrin 19-v synttärit...... :D
Kahet kirjotukset on siis nyt jo ollu, tai siis kaksien ekat osat, enkun kiuuntelu ja äikän tekstitaito, molemmat meni kai iha jeesisti, saa nähdä sitku alustavat tulee... HUI! Syksyllä kirjotinki jo pitkän ruotsin ja bilsa, ruotsista sain lukematta Cum laude eli C, johon oon sillee iha tyytyväinen (koska en lukenu ollenkaa :DD) ja bilsa meni aivan päin helvettiä, Abrobatur eli A..... ei siitä sit sen enempää.....
 Mutta nyt maaliskuussa onki tosi tärkeet kirjotukset, kemian (ja tietysti on myös enkun ja äikän toiset osat). Tavotteena mulla olis siitä Eximia eli E, että pääsisin sit suoraan yliopistoon lukemaan kemiaa, oon ehkä vähän tällane scientist :D
Jotenki kemia on vaan kolahtanu kaikista aineista, bilsan lisäksi siis :)! Ja meijän koulussa on aivan ihana kemian ope, Nora Skarp, sen parempaa opea ei oikeesti vois toivoa!! :) Niiin mukava ja osaa selittää kaiken sillee et idioottiki ymmärtää! :D Kerran se jopa toi mulle mehua aamutunnilla ku olin vähän myöhässä enkä ehtiny syömään aamupalaa :)
Takasin aiheeseen...


Viime viikon maanantaina tein vähän radikaalin muutoksen itelleni, eli siis värjäsin hiukset ihan tumman ruskeiks, mitä kuvistakin näkyy, mut oon kyl ite tooosi tyytyväinen ja tykkään näistä kyl tosi paljo ja mitä parasta, tulee ainaki vähä vaihteluu tähän tylsään päähän (tossa on ennen ja jälkeen kuvat) ! :)
             

        








..jaa tässä on meijän ihana pieni koira, nimeltään Lara (niinku Lara Croft) :)!
Rodultaan Lara on Bordercollie, eli maailman älykkäin koirarotu ;) ..eli meillä on vissiin aika viisas pikku piski ! :DD


Pikku hyppäys vielä taaksepäin, olin joulukuussa kahen mun hyvän kaverin kaa Lontoossa viis päivää ja oli aivan loistava reissu ja nyt ostin tossa viime kuussa one-way ticketin Lontooseen, lähtöpäivä on 27 maaliskuuta, eli siinä mukavasti viikko kirjotusten jälkeen!! :))
Tarkotus sinne mennessä olis nyt ainakin unohtaa ihan kaikki kirjotusten tuoma stressi ja vähä itsenäistyy, oon ajatellu olevani siellä joku kolme viikkoa, mut saa nädhä jos viihdynkin siellä toosi hyvin ja budjetti antaa periks nii voisin olla siellä vähän kauemminkin, koska paluulippua en ole vielä siis ostanut, mikä tekeeki koko matkasta aika extreamin! :)
Ei muutaku reppu selkään, passi käteen ja menoks !
Aijon siellä ollessani pitää kans tätä blogia, tietty, nii sit voi tulla vähä mielenkiintosempia tekstejä ja varmasti vähä hienompia kuvia!! :D ..mutta siitä sitten vähä lähempänä enemmän.

Kirjotukset siis edessä, enkä oikeen oo saanu luettuu viel kunnolla... tänäänki mun piti mennä kirjastoon, mut voi olla et se taitaa siirtyy keskiviikoks... huomenna nimittäin olis ehkä meno sinooperiin mun hyvän ystävän Katrin kanssa, saa nähä mitä kaikkea jännää sieltä löytyy! :)

Oon tehny tässä koruja ite, ostanu ihan tiimarista joitain tarvikkeita ja väsäilly jotain, oikestaa aika samantyyppisiä koruja, luovuus vähä hukassa vaik halu ois tehdä kaikkia erilaisia koruja! :D
...tässäpä pari kuvaa tähän asti tehdyistä korviksesta ja muista koruista:

kaulakoru



rannekoru 



 korvakorut, näitä mä väsäsin liimapyssyllä varmaan kaks tuntia ku kädet sheikkas nii paljo, en tiiä kyl et miks!... :DD


toiset korvikset, aika samaa settiä niinku sanoin :DD

ja sit on viel parit muut korvikset, mut ne oli nii samantyyppisii ku nääki nii ei jaksanu lisätä
...mut ehkä sieltä sinooperista löytyis sit jotai korvakoru-potentiaalisia juttuja! :)


Mutta mutta tässä tulikin aika paljon kaikkea lähipäivistä, nyt voisin mennä syömään jotain ja kattelemaan vähän telkkua, tai lukemaan (jos saan aikaseks)  :)

2 kommenttia:

  1. JEEE ryhdyn sun lukiaksi saman tien ;) MITÄ en tienny et meet ihan noinki pitkäks aikaa sinne Lontooseen :o wooou! vähän mukava reissu varmasti tulossa :)

    VastaaPoista
  2. hahaa joo :) sinne mä meen vähä seikkailemaan ;D! ja on varmasti joo ;)

    VastaaPoista

Kiitokset kommentistasi <3