perjantai 6. syyskuuta 2013

Keinolla millä hyvänsä!

Blööh, kerrankin koneella! Pari kolme viikkoa on sisältäny mm. Elinan läksiäiset whore-teemalla, lisää juhlimista, työntekoa, työnhakua, masentelua, kuumeilua, tulevan matkan suunnittelemista, koulujen katselemista ja tulevaisuuden suunnittelua. Liikaa kaikkea on tapahtunu ja ollu tässä meneillään, varsinkin juhlimista... Nyt on pakko vähän rauhottua ja lopettaa joksikin aikaa tällanen bileputki.


loppuillan tunnelmaa Elinan läksiäisistä

Huomenna tulee kaks viikkoa siitä, kun olisin mennyt Kreetalle matkaopaskouluun, jos siis sinne olisin sieltä varasijalta päässyt. Toisin kävi, mutta ehkä tarkoituksella. Harmittaahan se mua ihan älyttömästi, varsinkin kun mikään ei olis mua täällä pidätellyt lähtemään... Mutta koska olen jääräpää en aijo luovuttaa! Mä lähden tästä maasta keinolla millä hyvänsä. Masentaa nytkin jo valmiiks kun tiedän, että kohta se talvi tulee... Lohduttaa kuitenkin ajatus tulevasta matkasta lokakuun lopussa, jolloin lähden Mintun kanssa viikoksi Irlantiin. Irlannista lähdenkin sitten suoraan Lontooseen ja näillä näkymin olisin siellä jopa viikon, oh hell yeah!
 
Tässä myös muutaman viikon ajan oon uurastellut taas Fazerilla, arkipäivät menee kutakuinkin siellä, iltavuoroissa. Tuntuu, että eläisin jossain laatikossa, kun en ikinä nää auringonvaloa sitä 30min enempää ja senkin vietän bussissa menossa töihin.... Kauniit säät on jääny multa kokonaan nauttimatta, mutta toisaalta nyt työnteko mahdollistaa mun viikon matkan Lontooseen, ja siellä shoppailut, joten motivaatiota löytyy! ;-)
 
Nyt oon ollu kipeenä pari päivää, eilen ja tänään olis pitäny olla töitä, mutta enhän mä kuumeessa minnekään lähde. Viikonloppu menee pitkästä aikaa ihan vaan tässä kotosalla: on iha jees mättää sipsejä ja suklaata sohvalla näyttäen vitun limaselta ja kattoo leffoja!
 

en tiedä miten tää kuva liittyy mihinkää, no jaa

Näihin tunnelmiin lopettelen, palaillaan sitku ehin taas koneelle!
PS. aloitettiin Saidan kanssa yhteinen matkablogi ja sen löytää osoitteesta: http://aidantoisellepuolelle.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3