tiistai 26. marraskuuta 2013

Monday monday, cold monday

 
  Hello again!

Viikonloppu meni siinä ja siinä vodkaa juodessa, hah. Kiinnostavaa. Tänään olin ihan tiistaissa, en tiedä miksi. Ja itse asiaan: tänään näin Oonaa ja Monikaa Helsingissä. Tai Oonan kanssa mentiin vähän etuajassa stadiin napsimaan muutaman kuvan ennen hämärän tuloa. Facebook vähän raiskasi laadun, mutta ei nyt jaksa tehdä asialle mitään, haha.
Meidän piti ensin mennä Kaivarin Kanuunan kirppikselle, mutta tietenkin se oli just maanantaina suljettu! Mulla oli aivan hemmetin kylmä kokoajan kun oltiin ulkona, olin unohtanu vielä hanskatkin kotiin, tai vaan toisen niistä.. Huomasin asian jo kotona pihalla, mutta olin liian laiska lähtemään hakemaan sitä. Olis ehkä pitäny, koska mun sormet oli kokoajan ihan punaiset ja kohmeessa, brrr!

 
Tossa yllä olevassa mustavalkosessa kuvassa olevat kengät oli kyllä mun Irlannin matkan löytö! Oon ettinyt ton mallisia nilkkureita ties kuinka pitkään Suomesta ja hinta on aina ollut 45-80€, Penney's:istä (eli Primarkista) löysin noi kuitenkin vaivaisella 11€, mieletöntä! Primark ei petä ikinä.

Nyt ei oikeen tuu enää mitään järkeviä asioita mieleen joita vois kertoa. Blöö. Viikko on kuitenkin alkanut ihan kivasti ja huomisesta ja keskiviikosta tulee ihan jänniä, koska on muutama työhaastattelu edessä, peukkuja pystyyn! Elämä helpottuis huomattavasti ja vihdoin mun tulevaisuuden suunnitelmille tulis sen 99% varmuuden sijasta 100% varmuus! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3