keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Vain viikko elämää

Onhan täällä Suomessakin tapahtunut paljon asioita tuloni jälkeen. Olen potenut "Suomi-depressiota" eli ihmisten kielellä vituttaa olla Suomessa, mielummin olisin Irlannissa. Joka päivä ärsyttää eri asiat, mm. se, että miks ihmisten pitää olla niin älyttömän epäkohteliaita? Yksinkertaiset sanat, jotka suomalaisten pitää oppia on: "Kiitos" ja "Anteeksi". En ymmärrä miten se voi olla niin vaikeaa...
 
Suomi-depression lisäksi on tapahtunut kivojakin juttuja, viikko sitten lauantaina olin pitkästä aikaa Nummelassa Kristan luona (<3) ja tiedossa olikin halloween-pippalot Antoniossa. Minä, Kia ja Krista pukeuduttiin jätesäkkeihin ja laitettiin meikkiä naamariin ainakin liikaa! Kivaa oli ja juotua tuli, sunnuntaina sitten makoiltiinkin Kristan kanssa koko päivä sängyssä puolikuolleina...
 
Sitten vielä: monen vuoden harkinnan jälkeen vihdoin uskaltauduin ottamaan kielikorun! Syke oli sadassa ja miljoonassa, kun istahdin lävistäjän pöydälle, onneksi Monika oli menossa mukana ja puristin sen kättä hulluna! Monet on sanonu, että sen ottaminen ei tunnu missään ja lävistäjäkin sanoi, että enemmän sattuu purra kieleen. Mua kuitenkin sattu sen laittaminen ja olisin mielummin vaikka purrut kieleen, tuntu et sen tekeminen olis kestäny hirveen pitkään. Onneks sen tarvitsee kestää vain kerran! Korun oton jälkeen mulla alkoikin pakko-dietti: ei maitotuotteita, sitrushedelmiä, kovia tai liian kuumia ruokia pariin viikkoon. Pari ekaa päivää mulla menikin pohtiessa, mitäs pystyn ees syömään!
Tiesin kyllä "dieetistä" aikaisemminkin, mutten ikinä ajatellut asiaa sen enempää, kun että hoito-ohjeita pitää noudattaa... Oon aina pelänny vaan sen korun ottoa ja niitä verisuonia mun kielessä, en ole kertaakaan ajatellut minkälainen se kieli olisi sen itse lävistyksen jälkeen, hahah. Turvonnut, erittäin kipeä ja herkkä! Syömisestä ei tule mitään ja vettä menee ruoan yhteydessä varmaan litra suun huuhtomiseen. Kekkasin sitten kaurapuuron mitä voin syödä ilman että sattuu, haha en ikinä syö puuroa. Kyllä tämä tästä, viikon jälkeen kieli tuntuu lähes normaalilta enkä kuulosta enää r- ja s-vikaiselta, haha.
 
Mansikka-mustikka-banaani-omenamehu smoothie // Jätesäkki typyt // hyvälaatuista kuvaa suoraan nokian laatu puhelimesta // Kielikoru, haha

...Olisi vielä lisääkin asiaa vaikka kuinka paljon, mutta jätän sen toiseen kertaan, kun asiat varmistuu entisestään, pidän teitä nyt jännityksessä khihi.
 
Öitä pöitä limaiset pikku kikkurat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3