tiistai 5. helmikuuta 2013

Nyt vituttaa

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Mulla hajoaa pää!! ;-( Kerrankin kun mulla olis mahiksii kukkaron puolesta mennä jonnekin lämpöseen, en saa ketään lähtemään mun kanssa! Vai kuulostaako kaksi viikkoa yksin Meksikossa turvalliselta? Joo ei mustakaan...
Löydän kokoajan jotain ihan superhalpoja matkoja Teneriffalle, Meksikoon ja Tunisiaan, miksei kukaan oo valmis vaa lähtee ?
Työt ymmärrän ettei välttämättä saa lomaa (tai voihan sieläkin kysyä ?) mut koulusta vois ottaa lomaa, ei se pari viikkoa maailmaa kaada ja saahan ne tenttikirjat mukaan, tai ainakin musta se olis totally worth it !
 
Englantiin voisin hyvin kyl mennä yksinkin, koska oon ollu siellä jo monta kertaa aikasemmin ja tunnen paikat, ja on kavereitakin siellä, mutta mutta haluan lämpimään tällä kertaa....

Vai pitäiskö vaan repästä ja ottaa yksin äkkilähtö jonnekin turvalliseen kohteeseen...?
Jossei kukaan oikeesti lähe nii mä meen, WORLD TRY TO STOP ME !

Story of my life:
            
Haha toi video on vaa nii loistava, kuvastaa hyvin mun fiilistä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3