perjantai 31. toukokuuta 2013

Löytyihän se

Mekkohuoleni on ohi, eli se on nyt löytynyt! Enää reilut kaks viikkoa mun hyvä kaverin häihin ja oon joulusta asti miettinyt ja metsästänyt, että mitä ihmettä sitä päälleen laittais. Monta kertaa ajattelin että "fuck this shit I'm going naked!" muttei se kai olisi kauhean soveliasta, don't you think? Tällä kertaa kirkkoväki ei nää mun paljaita pakaroita vaan minut nähdään tämä ihanuus päällä:
Gina Tricot
Huomenna käyn nappaamassa ton mekon Myyrmannista, jossa se on mulle varauksessa, hihi!
 
Huomenna mennään Monikan kanssa entisen työkaverini luokse iltaa viettämään, josta meno jatkuu Fredan Tivoliin, toivottavasti päästään sisään! Sunnuntaina mitä todennäköisemmin taas Nummelaa kohti. Tällä viikolla on ollu sellane fiilis et haluisin kokoajan olla siellä, ja niin hullulta kun se kuulostaaki, nii tuntuu et mun elämä alkaa keskittyä enimmäkseen Nummelaan, haha.
...asiasta toiseen pitääkin muuten napata huomiseks mun kämänen pieni digikamera mukaan ja räpsiä muutama kuva illasta!
 
Nyt en kestä enää olla koneella, tylsistyn kuoliaaks (samaa settii tää postauski), wäää,
näkemisiin, kuulemiin tai miten vaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3