torstai 30. toukokuuta 2013

Piippailija

 
Heiheiheiheihei
 Eilen aamulla heräsinkin jo yhdeksältä (mulle se on aikasin, koska normaalisti herään siinä kahdentoista aikoihin) ja lähdin bussilla kohti Leppävaaraa Oonaa tapaamaan. Lepuskista hypättiin junaan ja käytiin Lumenen tehtaanmyymälässä, jossain päin Espoota. Sieltä nappasin mukaani makeen värisen huulipunan ja turkoosin rajauskynän. Alkuperäisen suunnitelman mukaan meidän piti mennä Oonan ja Monikan kanssa terdelle helsinkiin iltapäivällä, mutta ulkona tihuttelikin vettä eikä muutenkaan ollut mikään lämpimin ilma terdeilylle, joten tyydyttiin vaan kiertelemään kauppoja ja kuolaamaan Stockalla olevia MK:n laukkuja...
Hipsin jossain välissä Helsingistä myyrmanniin tapamaan ystävääni Miksua, juotiin siinä pikaisesti jääteet ja juteltiin niitä näitä. Miksun lähdettyä näin vielä Monikaa ja käytiin vähän mäkkiläskeilemässä, hupsista.
 
Oli muuten aivan sairaan ärsyttävää, kun menin johonkin kauppaan sisään mä piippasin niissä varashälyttimissä!! Melkeen jokaikinen kauppa johon menin sisään tai tulin ulos, PIIP PIIP PIIP! En tiennyt yhtään miks ihmeessä mä piippasin, laukussa ei ollut mitään ihmeellistä. Oli ihana selittää erikseen jokaisessa kaupassa myyjille, että minä se vain piippailen. Yhdessä kaupassa myyjä kysyi, onko mulla laukussa kirjaston kirja... Eihän se myyjä sitä voinut tietää, mutta millonkohan viimeksi olen edes lukenut kirjaa, saatika sitten kirjastosta lainattua...
Tänään aamulla piippaus-mysteeri kuitenkin selvisi: hajuvesipakkauksen muovikuoriin jäänyt pieni "häly" lappu, stna, otin sen samantien pois! Kamala paniikki ja stressi tulee tollasissa tilanteissa vaikkei mitään ole tehnyt, sama kun lentokentän turvatarkastuksessa tai kun autoa ajaessa bongaa poliisit..

Piippailun uhriksi joutuneen, sokerihumalaisen ja väsyneen ihmisen ilme bussia odottaessa. Lopputuloksena täytyy sanoa että olenpas kaunis, uh ihanaa!






Tänään Jasu ajoi Nummelasta asti tänne Myyrmäen koloseen ja pyörähdettiin mannissa syömässä kiinalaista ja kierreltiin kauppoja, tällä kertaa en piipannut, haha. Siitä jonkun ajan päästä Jasun pitikin lähteä ja mä menin takasin kotiin kattelemaan telkkua (erittäin kiinnostavaa).
Tähän lopuksi kuitenkin vielä aivan mahtava kesäinen kipale, oon iha rakastunu tohon!
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset kommentistasi <3